Thursday, October 14, 2010

aku na maki !.

pukimak !. aku bgon je dari tido terus na tngok nset aku . setiap hari mcm tuhh la akan tejadi , msti aku usha nset dulu sebelum buad bnde laen . tapi hari nie laen siked , mmg laen . laen sgtsgt , aku terkejud . mmg kejutan paling besar sepanjang aku hidup , walaupun bnde tuhh pena jadi . tapi kali nie berbeza , mmg haram jadah gile ahh . " aku mmg na maki " , sbb nset aku hilang . mulemule mmg aku taperasan yg nset aku da tade , lepas mmbe aku dtg uma ajak pg karok tngah hari terik . aku tolak pelawaan mmbe aku . aku terus masok umah , then pg kat tmpat chas nset . gile tekejud , tngoktngok nset aku da hilang . mmg mcm biskut ahh , sape agaknye masok umah aku ?. aku dapat agak sape yg amek nset aku . tp aku malas na tuduh , bedose kodd . na buad mcm mane kan , da aku tade rezeki na pakai nset tuhh lamelame . tp sedeh lah , aku beli nset tuhh pakai gaji aku . sebelom nie aku beli pakai duid mak aku je . aku harap sgt org yg amek nset aku tuhh dapat balasan die . aku ta bedendam , tp aku na die rase sndri . bukan senang na jadi senang , bukan susah na jadi susah . kau rase sendiri lahh nanti eaa . malas da aku na pakai nset , bia aku jadi buta " IT " lagi bagos . pukimak kau babi anjeng si " Penciri " !.

No comments:

Post a Comment