Friday, December 24, 2010

bakal menjadi chef terkenal :D

okeoke dan oke .
dengar sini wahai manusia :D
hari nie , aku dgn kawa
n - kawan aku da buad satu perkare yg aneh :D
ape yg aku maksud kan adalah .
kami memasak :
P , ahahaha
sungguh ta ku sangka yg aku nie pandai jugak masak :D
ape yg aku na cite nie berkenaan dgn ape yg aku dan kawan - kawan aku masak :)

kitorang masak :
rendang beruang + biawak :D
bahahahaha ,

bahan - bahan yg kitorang gune :D
:
ubi kentang 5 bijik , tuhh pun ta cukup 5 bijik sbb sebijik tuhh busuk .
kunyik : letak berape byk yg korg na letak :D
ikan bilis : RM1 kat kedai assun ade jual :D
kicap : 1 botol , tuang smpai abes kicap tuhh , jgn tinggal sikid pun .
garam
: cecukup rase .
last skali korg kene letak ,
biawak : 14 kilo ,
beruang : 12 kilo .
oke masak smpai siap oke :D



No comments:

Post a Comment