Tuesday, July 19, 2011

Assalamualaikum all ;)lame da aku ta update blog nie kan :) hmm , sori guys kalau cara aku post blog nie mcm haram , sbb aku post guna phone . Pening kepala aku na cari function dia .

Ape yg aku na cita nie pasal hidup aku yg skarang nie :) hahaha , agak lemau jugak la aku na cita pasal hidup aku yg skarang nie .

Skarang aku da keja , tp aku rasa keja yg aku buad mcm ta bebaloi ja . Hmm , na tau kenapa ?. Hmm , aku rasa bia aku sorg jela yg tau . Ahaha
tp aku rasa syok plak dok sini :) cuma pendapatan tu . Errr :( dgn cuti yg ssh na dapat , rest apatah lg . Aduhh , leteh babe .

• 3 bulan aku keja , duid gaji aku baru nmpak sekali . Tp aku rasa puas bila aku beli BB dgn duid aku sendiri :) .

• Posa na dekat :) wahhh , best nya . Tp taon nie bola ka aku posa penuh ?. Aku rasa aku posa penuh tima kecik kecik dulu ja . Aku bukan la baek sgt , sbb tu aku ngaku :) cuma aku mengharapkan yg terbaek .

• Sepanjang aku keja 3 bulan , 2 hari ja aku cuti . Bayangkan aku start keja koi 9 pagi , habis keja koi 2 pagi . Non stop selama 3 bulan dan 2 hari ja cuti . It's so 'BAD' , smpai bila badan aku dapat tahan mcm nie ?. Kalau dulu koi 4 petang bangon tido , 4 pagi baru tido . Skarang 9 pagi na kena kua rumah da , perubahan drastik ! Letih aku mcm nie .

• Ta best aku keja sini , sbb kadangkadang aku rasa aku buad keja ta ikhlas dan kadangkadang aku buad keja pun bebai . Aku na buad keja yg enjoy , barulah buad keja pun tada masalah kan :)

• Bila agaknya aku na balik tepeng nie ?. Rindu gila kat tepeng , arghhh ! rindu GILA !!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment